با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ؛ گرامیداشت روز فردوس در همایش روز فرهنگ این شهرستان روز فردوس امروز با برپایی همایش "روز فرهنگ فردوس" در این شهرستان با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گرامی داشته شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این مراسم گفت: تاریخ تاسیس گروه‌های جهادی در کشور ، سال ۷۹ عنوان شده اما با کمک جهادی رهبر انقلاب و گروه همراهشان در زلزله سال ۴۷ در فردوس، این تاریخ را به روز  حضور جهادگرانه ایشان، اصلاح خواهیم کرد.

سردار زهرایی افزود: امروز جریان جهادی برای انقلاب، انسان ساز شده و هدف نهایی ما از این کار ساختن انسان‌هایی با تقوا برای یاری امام زمان (عج) است.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی را از دستاورد‌های انقلاب می‌دانند و تک تک ما باید پیام رسانی برای ترویج فرهنگ انقلاب و جهاد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حرکت گروه‌های جهادی اقدامی قابل تحسین است که امیدواریم با تلاش این گروهها ، هر روز شاهد پیشرفت شهر، استان و کشورمان باشیم.

حجت الاسلام نصیرایی افزود: امروز آنچه در پیشرفت، امنیت و عزت کشور می‌بینیم ثمره فرهنگ برخاسته از ایمان و تدین مردم است و اگر قرار است آرمان‌های انقلاب محقق شود، تنها مسیر برای تحقق آن، ایمان و تقوای الهی است.

وی با اشاره به اینکه هرگز نباید به فرهنگ و تدین مردم به عنوان اولویت دست چندم پرداخته شود، افزود: در هشت سال دفاع مقدس هم، ایمان محکم رزمندگان بود که سبب شد این بزرگ مردان مقابل دشمن تا دندان مسلح بایستند.

امروز به همین مناسبت ۴۰ گروه جهادی به ۲۴ روستای کم برخوردار شهرستان فردوس برای ارائه فعالیت های عمرانی و خدماتی اعزام شدند.

حضور جهادگرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در مناطق زلزله زده شهرستان فردوس در سال ۴۷ به نام "روز فرهنگ فردوس" نامگذاری شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.