فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی خبر داد آغاز مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی

قاسمی گفت: مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی با بهرمندی ۳۵ درصد مردم استان، آغاز شده است.

در پی شیوع کرونا و متضرر شدن افراد و مشاغل بسیار زیادی مقام معظم رهبری خواستار برگزاری رزمایش کمک مومنانه در سراسر کشور شدند و در این راستا تا کنون طی چند مرحله در مناسبت های مختلف رزمایش کمک های مومنانه در کشور و خراسان جنوبی با همکاری نهادی های مختلف برگزار شده است.

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی در این خصوص در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی با بهرمندی ۳۵ درصد مردم استان، آغاز شده است.

وی گفت: در این مرحله علاوه بر جامعه ثابت شناسایی شده که شامل افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند، افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغلی که به تازگی تعطیل شده‌اند نیز زیرپوشش  طرح قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه الاسلام خراسان جنوبی با اشاره به همت مردم، خیرین و دستگاه‌های خدمات رسان در کمک به اقشار نیازمند بیان کرد: گام سوم در چهار مرحله توزیع می‌‌شود مرحله اول به مناسبت هفته بسیج از یکم تا پنجم آذر، مرحله دوم به مناسبت هفته بسیج دانشجویی و هفته وحدت حوزه و دانشگاه آخر آذر ماه، مرحله سوم در سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی و مرحله آخر نیز  دهه فجر انجام خواهد شد.

قاسمی با بیان این‌که در این مرحله به دنبال افزایش موضوعات خدمات رسانی هستیم گفت: علاوه بر سبد معیشتی، سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، جمع آوری و توزیع لوازم التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، کمک به ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومین نیز انجام می‌‌شود.

وی افزود: ارزش بسته‌های کمک معیشتی از ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.