انتقال روزانه 100 عدد کپسول اکسیژن بیمارستان طبس

جهادگران مخلص طبسی هم دوش با کادر درمان

با توجه به افزایش مبتلایان به بیماری کرونا و گسترش روز افزون ویروس منحوس کرونا در شهرستان طبس و لبیک گفتن به فرمایشات مقام رهبری مبنی بر حضور جوانان مومن انقلابی در صحنه ، گروه های جهادی شهرستان طبس بار دیگر پا به عرصه ی جهاد گذاشتند .
فعالیت های این گروه های جهادی شامل ، برنامه ریزی و حضور داوطلبانه ی۵۰نفر ازجهادگران عزیز در خط مقدم مبارزه با کرونا در بخش بیماران مبتلا به کرونا بستری در بیمارستان سیدمصطفی خمینی(ره) در جهت ارائه ی هر چه بهتر خدمات به این عزیزان و کمک به مبارزان و جهادگران عرصه ی سلامت و همچنین محلول پاشی بخش های مختلف بیمارستان ، حضور در منازل بیماران کرونایی جهت تامین مایحتاج منازل این عزیزان از بازار و محلول پاشی محیط استراحت و سکونت ایشان می باشد.

همچنین با توجه به فاصله زیاد شهرستان طبس با مرکز استان و دشوار بودن جابجایی کپسول ها اکسیژن، انتقال روزانه ۱۰۰ عدد کپسول اکسیژن به مرکز استان جهت شارژ و استفاده در بیمارستان سید مصطفی خمینی (ره) هم از دیگر اقدامات این جوانان مخلص می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.