مسئولان رزمایش کمک مومنانه فرماندهان جهاد اقتصادی هستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیحی در زمینه های مختلف موفق عمل کرده است و بسیج پیروز فرداها است، گفت: مسئولان برگزاری رزمایش کمک مومنانه فرماندهان جهاد اقتصادی در مقابل بدترین نوع دشمن بشر هستند.

آیت الله سید علیرضا عبادی در نشست آغاز گام سوم کمک های مومنانه که با حضور مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: مهم ترین زاویه خدمت و صدقه نیازمندان جلب رضای الهی است و از جمله کارهایی که قلب را نورانی و چشم بصیرت انسان را باز می کند استفاده از روزی حلال است. 

وی خطاب به مسئولان افزود: شرایطی برای شما فراهم شده است که باید بسیار شکرگذار آن باشید و از فرصت خدمت به مردم و نیازمندان استفاده کنید و این امر را ارزان نفروشید و بدانید مسئولان برگزاری رزمایش کمک مومنانه جزو فرماندهان جهاد اقتصادی در مقابل بدترین نوع دشمن بشر هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی در زمینه های مختلف عمل کرده و بسیج پیروز فرداها است و برای خداوند مشکلی نیست که روزی انسان ها را آماده کند اما اینجا بحث آزمایش مطرح است. 

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی در برابر دشمن بشریت هستید که کشورها را نابود و مردم را می کشند، بیان کرد: لیبرال دموکراسی شایع غرب وحشی است اما در نقطه مقابل مردم نظام جمهوری اسلامی هستند که با وجود همه مشکلات  وتحریم های اقتصادی در ایثار و از خود گذشتگی و کمک به نیازمندان پیشرو هستند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.