مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه آبرسانی و تامین آب شرب به روستاهای محروم استان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی: مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به پیگیری سازمان بسیج سازندگی استان در خصوص جذب منابع خیرین برای کمک به اجرای پروژه های آبرسانی در سطح استان، توافق نامه ای با بنیاد خیریه ابراهیمی برای کمک به آبرسانی ۶ روستای استان امضا شده است.

وی افزود: بر این اساس امروز عملیات اجرایی این پروژه ها را در روستای تاجکوه شهرستان بیرجند آغاز کردیم.

1



مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: باتوجه به توافقی که انجام شده حمایت مالی بنیاد خیریه ابراهیمی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال بابت این پروژه ها در روستاهای تاجکوه، فخرآباد، کبودان، گزخت، مجتمع خیرآباد شهرستان درمیان و روستای مهل آباد شهرستان نهبندان از برکات این طرح بهره مند خواهند شد.

هنری عنوان کرد: حدود ۲۰ کیلومتر خط انتقال آب شبکه توزیع است که اجرایی خواهد شد. احداث سه باب مخزن ذخیره آب به مجموع ۷۰۰ متر مکعب پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: برای پروژه گزخت شهرستان زیرکوه نیز ۸۰۰ متر خط انتقال برق برای تامین برق مجتمع گزخت پیش بینی شده که با همت جهادگران و کمک بسیج سازندگی بحث اجرایی آن آغاز شده و پیش بینی میشود طی سه ماه این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

2


مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: بیش از ۹۵۰ خانوار در سطح استان از منافع این پروژه ها منتفع خواهند شد.

هنری گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده و رایزنی با بسیج سازندگی کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام میدهیم لیست روستاهایی که مشکل آب شرب و کشاورزی در استان دارند احصا شده و در اختیار این مجموعه ها قرار داده شده که ان‌شاءالله در سال آینده بتوانیم از ظرفیت مجموعه های خیرین استان کمک بیشتری را در این پروژه ها داشته باشیم و کمک کنیم مشکل منابع آب شرب روستاهای سطح استان و کاهش مشکلات اقدام برداریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.