«کمک مؤمنانه» در دهه کرامت

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در مرحله دوم از گام اول رزمایش کمک مؤمنانه در دهه کرامت ارزش ریالی تمامی خدمات انجام شده بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش پاتیگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی مهدی هنری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری رزمایش مؤمنانه در استان، اظهار داشت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری نهضت کمک مؤمنانه در ماه شعبان سال گذشته، این نهضت بزرگ در استان خراسان‌جنوبی همزمان با سایر نقاط آغاز به کار کرد.

وی با یادآوری اینکه این رزمایش در بازه‌های زمانی مختلف برگزار و تاکنون چندین مرحله از این رزمایش بزرگ در سطح استان برگزار شد، بیان داشت: در ادامه مراحل قبلی نهضت کمک مؤمنانه، مرحله دوم از گام اول سال ۱۴۰۰ در دهه کرامت آغاز شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: این مرحله از رزمایش با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای خدمت‌رسان، دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی و اقشار مختلف بسیج و آحاد همیشه در صحنه مردمی در جهت هم‌افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه اشتغال اجرا می‌شود.

هنری به تشریح خدمات ارائه شده در مرحله دوم از گام اول نهضت «کمک مؤمنانه» سال ۱۴۰۰ اشاره و اعلام کرد: طی این مرحله بیش از ۴۸ هزار سبد معیشتی، ۵۰۰ دست کفش و لباس، یک هزار و ۳۰۰ عدد لوازم زندگی، چهار هزار و ۲۵۰ کارت هدیه و کمک نقدی، بیش از ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم، ۴۱۲ هزار قرص نان و 5 هزار کیلوگرم گوشت قربانی توزیع شده است.

وی ارزش ریالی کمک‌های توزیع‌شده را بیش از ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام و مطرح کرد: در عرصه بهداشت و درمان نیز مبلغ ۲۶۸ میلیون تومان در تهیه بیش از ۳۰ هزار بسته بهداشتی و برای ۴۳۸ نفر دارو و تجهیزات پزشکی هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به توزیع ۲۱۶ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان، گفت: همچنین در مرحله دوم از گام اول در دهه کرامت تعداد ۳۱ زندانی جرایم غیرعمد با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان آزاد شده‌اند.

هنری از توزیع بیش از ۷۰۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۶۰ میلیون تومان، اعطای ۶۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد تومان جهت رفع مایحتاج زندگی، افراد و مشاغل آسیب‌دیده از کرونا و تسهیلاتی در زمینه‌های اشتغال، مسکن و غیره به ارزش ۲۴ میلیارد تومان خبر داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر تسهیلات، ارزش ریالی تمامی خدمات انجام شده در مرحله دوم از گام اول نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه کرامت بیش از ۶۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.