کویرتایر به عنوان شرکت مادر می تواند حلقه رابط بین کارگاههای کوچک و مردم باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی رسالت بسیج سازندگی را فعالیت در اقتصاد خرد عنوان کرد وگفت: بسیج سازندگی در مباحث خرد و کسب و کارهای خانگی می تواند میان صنعت و مردم پیوند برقرار کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی شامگاه چهارشنبه در بازدید از نمایشگاه داخلی سازی و خط تولید کارخانه کویرتایر از مهندس زینلی مدیرعامل کویر تایر به عنوان استوانه امیدبخش برای استان نام برد و گفت:ما دلگرم حضور چنین شخصیتی در صنعت استان هستیم.

118

وی رسالت بسیج سازندگی را فعالیت در اقتصاد خرد عنوان کرد وگفت: بسیج سازندگی در مباحث خرد و کسب و کارهای خانگی می تواند میان صنعت و مردم پیوند برقرار کند. رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مشکل اساسی کشور را فقدان باور و اراده در مسئولان و نبود اعتماد به صنعت گران و تولیدکنندگان دانست وی افزود:پیوند مردم با صنعت، علاوه بر اشتغالزایی می تواند با داخلی سازی کشور را از وابستگی نجات داد. وی گفت: باتوجه به کمبود آب در استان،باید بر صنایع غیرآب بر تکیه کردتا بتوان از پتانسیل های نخبگان و متخصصان استانی در این امر بهره جست.

سردار زهرایی با بیان اینکه بسیج سازندگی تشکیلات مردمی و انقلابی هستیم و وظیفه بسیج کنندگی مردم را داشته،اعلام آمادگی کرد: علاوه بر مباحث اقتصادی در مباحث اجتماعی،فرهنگی و بسیج نیروی انسانی نیز با کویرتایر همکاری کند.

1

در ابتدای این بازدید آقای مهندس زینلی در گزارشی با اشاره به اینکه در طی هشت سال گذشته کویر تایر با اتکا به دانش بومی خودش و فرزندان این کشور اعجاز خلق کرده است تصریح کرد: بیش از 25 درصد سود سال قبل کویرتایر ناشی از داخلی سازی بوده است. وی افزود: کویر تایر به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان توانسته برای بیش از یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۶۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کند. مدیرعامل شرکت کویر تایر خاطر نشان کرد : حدود 16 درصد شاغلان بخش صنعت کل استان و حدود 34 درصد شاغلان بخش صنعت مرکز استان در این مجموعه مشغول به کار هستند. وی همچنین از حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در طرح های توسعه تولید ۵۰ هزار تن تایرهای OTR،TBR , و احداث واحد صنعتی استیل کورد و نیروگاه خورشیدی خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.