مجمع جهادگران خراسان جنوبی

پیام قدر دانی مجمع جهادگران خراسان جنوبی از اقدام شایسته رسانه ملی در انعکاس راه پیمایی روستاها در جهت حمایت از محرومین

پیام قدر دانی مجمع جهادگران خراسان جنوبی از اقدام شایسته رسانه ملی در انعکاس راه پیمایی روستاها در جهت حمایت از محرومین

با سلام

انعکاس حضور ارزشمند روستاییان عزیز استان در راهپیمایی بزرگ و با شکوه ۲۲ بهمن ماه در حمایت از محرومین برای دوستداران انقلاب اسلامی مایه امید و خوشحالی و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی خواهد بود و یقینا باعث افزایش اقتدار ملی و امنیت بیشتر و اعتبار جهانی ایران خواهد شد.

رسانه ملی به عنوان یار و همراه همیشگی مردم در تصویر گری رشادت ها، پایمردی ها، همدلی ها و حضور گسترده آنان در لحظه های سرنوشت ساز و تاثیر گذار در سطح ملی و بین المللی بوده است و بار دیگر این همنوایی و هم آوایی را در مراسم با شکوه ۲۲ بهمن ماه به رخ جهانیان کشانید.

انتشار تصاویر حماسه‌ی حضور در خلق یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی را ارج می نهیم، تلاش شما عزیزان هرگز قابل وصف و تقدیر نخواهد بود؛ اما در راستای انجام وظیفه ضروری است از این همراهی تشکر و قدردانی نموده و به پاس انعکاس و اطلاع رسانی مناسب در تحقق اهداف سپاسگزار شما باشیم و امیدوار به اینکه همچون همیشه در تمامی عرصه ها از جمله محرومیت زدایی همدل و همراه کنارمان باشید.

مجمع جهادگران خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.