مسوول گروه

روایتگری جهادگران بی ادعا

گروه جهادی رسانه‌ای شهید سید مرتضی آوینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی،  فیروزی مسئول گروه جهادی رسانه‌ای شهید سید مرتضی آوینی گفت: خراسان جنوبی یکی از استان‌های محروم کشور است که سالیان سال است گروه‌های جهادی زیادی برای خدمت به محرومین این منطقه می‌آیند، اما به دلایل مختلفی برخی زحمات این مجاهدان پوشیده می‌ماند و این عزیزان به دور از چشم، در خفا و بدون ریا به مجاهدت می‌پردازند.

او گفت: گروه جهادی شهید سید مرتضی آوینی که متشکل از تعدادی متخصص رسانه است، از ۲۹ اسفند جهت رسانه‌ای کردن فعالیت‌های جهادی نوروز ۱۴۰۱ فعالیت می کنند.

فیروزی گفت: این گروه در جهت تحقق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در پیام ۹ بندی به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در خصوص هنرمندانه نشان دادن و اطلاع همگان از کارها، پیشرفت‌ها و توانایی‌های روز افزون خود، قدم برمی دارند.

مسئول گروه جهادی رسانه‌ای شهید سید مرتضی آوینی گفت: این گروه جهادی متشکل از خبرنگار، تدوینگر، عکاس، فیلمبردار، نویسنده و صدابردار است که در طول مدت اردوی جهادی به صورت حضوری و غیرحضوری به همکاری در زمینه جهاد تبیین می‌پردازند.

او گفت: یکی از اهداف این گروه جهادی ساخت یک مستند سفرنامه جهادی، چند نماهنگ و تولید خبر از کلیه فعالیت‌های جهادی سطح خراسان جنوبی است.

فیروزی گفت: این گروه جهادی به مدت دو هفته از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در جهت اهدافشان و رسانه‌ای کردن فعالیت‌های گروه جهادی فعالیت می‌کنند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.