استاندار خراسان جنوبی

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز تشکیل بسیج سازندگی"

پیام

به نام خدا



"انصافاً بسیج سازندگی خودش یک شعبه کاملاً عظیم است... مگر نمی خواهیم امکانات کشور را امکانات دولت را کانال کشی کنیم به ابعاد و زوایای این کشور که محرومند، خیلی خوب، یکی از بهترین و امین ترین کانال ها این است". مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی)

۲۲ سال پیش در چنین روزی، تدبر و هوشمندی رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) منجر به صدور فرمانی دال بر تأسیس و شکل گیری نهادی مقدس شد که طی این سال ها، با مجاهدت و ایثار هزاران هزار بسیجی جهادگر ، زدودن غبار محرومیت از چهره ایران اسلامی را به عهده گرفته است.
بسیج سازندگی، طی این سال ها، با الگوگیری از جهاد عظیم سازندگی در سال های ابتدایی انقلاب، در کنار دستگاه های اجرایی با مشارکت در امور عمرانی و زیربنایی ، خود را داوطلبانه وقف خدمت به مردم کرده و در سازندگی ایران اسلامی، نه تنها از هیچ تلاش ارزنده ای فروگذار نکرده اند، بلکه با ایجاد گروه های جهادی ، فرصت حضور و مشارکت اقشار و گروه های مختلف مردمی را در خدمت به همنوعان و هموطنان ساکن در مناطق کمتربرخوردار کشور فراهم آورده است .
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز پایه گذاری بسیج سازندگی در کشور، این روز عزیز را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تهنیت گفته، با تقدیر از تلاش‌های ارزنده همه عزیزان، امید آن دارم که با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، روز به روز شاهد گسترش فرهنگ بسیجی و تفکر جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشم.



جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.