مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی

افتتاح سومین نمایشگاه تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی خراسان جنوبی/ از حضور شرکت های دانش بنیان تا تولیدات روستایی در این نمایشگاه

سومین نمایشگاه استانی تولیدات صندوق‌های قرض‌الحسنه سازمان بسیج سازندگی در قالب ۵۰ غرفه در میدان ابوذر بیرجند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، صبح امروز نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات صندوق های قرض الحسنه خراسان جنوبی با حضور فرمانده سپاه استان، مسئول بسیج سازندگی، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

ح

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی در حوزه حمایت از مشاغل خرد خانگی کمک به بازاریابی محصولات روستایی است.

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۶۲ صندوق قرض الحسنه در استان داریم، افزود: بسیج از صندوق های قرض الحسنه برای راه اندازی و بازاریابی تولیدات روستایی حمایت کرده است.

خ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: صندوق های قرض الحسنه بسیج در استان بیش از ۳۱ هزار نفر عضو دارد.

 

هنری عنوان کرد: سرمایه فعلی صندوق ها بیش از ۲۹ میلیارد تومان است.

 

وی اظهار کرد: بسیج سازندگی نیز برای توسعه مشاغل خرد خانگی در بحث تسهیلات حمایت میکند.

 

ح

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۶۰ نمایشگاه به صورت بخشی، شهرستانی، استانی و ملی برگزار کردیم.

 

هنری بیان کرد: امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی اولین نمایشگاه استانی عرضه تولیدات روستایی و مشاغل خانگی ذیل صندوق های قرض الحسنه را داریم که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ۵۰ غرفه از سطح استان در این نمایشگاه شرکت کردند، افزود: مجموع هزینه های غرفه داران در این نمایشگاه با مجموعه بسیج سازندگی است و هیچ هزینه ای از غرفه داران دریافت نمیشود.

خ

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: در دو مرحله دیگر که نمایشگاه به صورت استانی برگزار کردیم در هر مرحله بیش از ۵۰۰ میلیون تومان حداقل فروش تولید کنندگان بود که مورد رضایت تولید کنندگان و مردم استان بوده است.

 

هنری گفت: امسال برنامه داریم با تقویت این نمایشگاه و توسعه نمایشگاه های دائمی که بتوان در طول سال به صورت دائمی این بحث حمایت شود کمکی در راستای حل مشکلات بازاریابی را داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: خود مجموعه بسیج سازندگی هم بیش از دو سال میشود محلی را به صورت نمایشگاه دائمی دارد.

 

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: با هماهنگی تولید کنندگان خرد که بیش از ۲۰۰ نفر از تولیدکنندگان شبکه سازی شدند به طور مداوم در طول سال نیز حداقل کمکی در طول سال برای بحث فروش محصولات در استان انجام میشود‌.

خ

هنری گفت: با توجه به اینکه تولیدکنندگان با حداقل هزینه ها در این نمایشگاه حضور پیدا کردند عرضه محصولات به نسبت بازار حداقل ۳۰ درصد اختلاف قیمت خواهد داشت.

 

وی به شعار سال و بحث دانش بنیان اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه حضور شرکت های دانش بنیانی که در حوزه تولیدات استانی و فرآوری محصولات استراتژیک کشاورزی استان را در این نمایشگاه داریم.

 

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: چند غرفه مشاوره نیز در این نمایشگاه حضور دارند که راهنمایی و مشاوره در مورد انواع مشاغل و سبک زندگی را خواهند داشت. 

خ

هنری بیان کرد: در حوزه نمایشگاه های ملی نیز دهه فجر سال گذشته با همکاری بسیج سازندگی شاهد حضور تولید کنندگان در این نمایشگاه بودیم و با توجه به حمایت هایی که در بحث بسته بندی میشود زمینه ارسال و فروش در استانهای دیگر نیز با همکاری بنیاد تعاون بسیج فراهم شده و میشود.

 

وی افزود: تاکنون هیچ هزینه ای از تولید کنندگان برای حضور در نمایشگاه ها چه استانی و ملی دریافت نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.