مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی

هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم افتتاح شد/ سالن شماره ۲ حسینیه جماران محل برپایی این نمایشگاه

هنری گفت: هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با حضور ۹۰ تولید کننده در سالن شماره ۲ حسینیه جماران است بازگشایی شد و تا ۱۲ اسفند ماه فعال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امشب در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم با حضور ۹۰ تولید کننده از تمام استان افتتاح شد و تا پایان هفته فعال است.

 

وی با بیان اینکه مکان نمایشگاه سالن شماره ۲ حسینیه جماران است، افزود: این نمایشگاه هر روز بعد از ظهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مورد بازدید مردم است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: شبکه ای از سراسر استان با حضور تمامی تولید کنندگان خرد استانی تشکیل شده و ۱۸۰ نفر متقاضی حضور در نمایشگاه بوند که با سطح بندی های انجام شده ۹۰ نفر حائز شرایط شرکت در نمایشگاه استانی شدند.

 

هنری عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر فروش تولیدات، دوره های آموزشی نیز برای شرکت کنندگان در نمایشگاه پیش بینی و برگزار میشود.

 

وی اظهار کرد: دوره بوم کسب و کار با همکاری سازمان مدیریت و تسهیل دریافت مجوز مشاغل خانگی با همکاری سازمان غذا و دارو برای تولید کننده ها برگزار میشود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه زمینه رشد تولید کننده ها از این نمایشگاه تا نمایشگاه بعدی فراهم میکنیم،گفت: این شبکه در اختیار مجموعه بسیج سازندگی است و در طول سال حمایت ها را به صورت مداوم داریم.

 

هنری بیان کرد: تسهیلگری‌های لازم برای تولید کننده‌ها در بحث تسهیلات، دوره‌های آموزشی و سایر مسائلی که وجود دارد انجام می‌شود.

 

وی افزود: تلاش بر این است که با حمایت م‌هایی که از تولید کنندگان خرد خانگی انجام می‌شود منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردم پایه عملی شود.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: برای اولین بار در نمایشگاه‌های اقتصاد به توان مردم کد QR توسط تیم اجرایی نمایشگاه برای تولید کنندگان حاضر در این نمایشگاه طراحی شده که تمامی اطلاعات تولید کننده از نام گرفته تا محصولات و پیج و کانال های تبلیغاتی اگر دارند در این کد جانمایی شده و مانند کارت وزیت آنلاین برای تولید عمل میکند.

 

هنری به هفتمین نمایشگاه اقتصاد به توان مردم که در آذرماه برگزار شد اشاره و اظهار کرد: در نمایشگاه قبل که به صورت مرکز استان برگزار شد جمع فروش تولید کننده ها یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی عنوان کرد: ان شاءالله با اطلاع رسانی هایی که در خصوص این نمایشگاه انجام شود شاهد حضور و استقبال بسیار خوب مردم جهت بازدید و فروش تولیدات استانی باشیم.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از برپایی نمایشگاه های نوروزی در نوروزگاه‌ها با همکاری اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: برای نمایشگاه های خوزستان، مشهد و تهران نیز غرغه هایی محدود برای حضور تولید کننده های استان در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.