رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی

پیام حجت الاسلام نصیرایی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

پیام

راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

 امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته است.امید که روزبه‌روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک از تلاش‌های همه جهادگران این عرصه سپاسگزارم. دعای خیر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش بدرقه راه و زندگیتان باد.

 

مجید نصیرایی

نماینده مردم شریف و انقلابی شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.